Saksa Auto AS juhatuse esimees Jussi Pärnpuu sõnul pole erinevalt Soomest siinsetel Volkswagenitel gaasiajamitega probleeme olnud.
"Ei ole probleeme, mitte üks pole meie poole pöördunud," eitas Pärnpuu põhjanaabreid kimbutavat häda Eestis ja naeris laginal.
Soomlastel on Kauppalehti sõnul selle aasta jaanuari ja veebruari käredate külmadega purunenud Volkswagenitel plastmassist gaasipedaalimehhanism. Leviva häda leevendamiseks pikendas tootja nende süsteemide garantiid. Enda kinnitusel teadis Pärnpuu vastavateemalist Kauppalehti artiklit, kuid soovitas seda hoolikamalt lugeda...
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Karterituulutustega on probleeme, kuid see on igal aastal külma ilmaga," osutas ta hoopis vanale külma ilma murele. Igal külmemal talvel kipub see umbe minema ja siis hakkab automootor tõrkuma.
Soomlasi ja Kauppalehti väitel ka keskeurooplasi kimbutav Volkswageni grupi masinate gaasipedaali mehhanismi külmaga purunemine ajas teda naerma.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Soomlased on kimpus Volkswagenite pakase käes purunevate gaasipedaali mehhanismidega, teatab Kauppalehti.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.