Soomlased on kimpus Volkswagenite pakase käes purunevate gaasipedaali mehhanismidega, teatab Kauppalehti.
Selle aasta jaanuari-veebruari pakasega purunes sadadel soomalste Volkswagenitel plastmassist gaasipedaaliajam. Selle tulemusel tekkisid esindustes ja remondi töökodades järjekorrad, kuna kohalikud laod said tühjaks ja tellimiused venisid. Et varuosad said otsa nii Soomes kui Rootsis, tuli tellimuste täitmist oodata paar nädalat.
Kauppalehti usub, et ilmselt on tyavaliusest karmim talv toonud selle probleemi päevakorda ka Kesk-Euroopas.
Sama probleemiga on olnud hädas ka VW-gruppi kuuluvad Škodad. Sama gaasipedaaliajami said endale ka gruppi kuuluvad teatud Seatid ja Audid
Artikkel jätkub pärast reklaami
Lahenduseks pakkus 22. veebruaril VW gaasipedaalide valmistaja garantii pikendust, seega peaks paljud sellised mured saama lahendatud ilma tasuta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saksa Auto AS juhatuse esimees Jussi Pärnpuu sõnul pole erinevalt Soomest siinsetel Volkswagenitel gaasiajamitega probleeme olnud.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.