Soome sadamatööliste ikka veel kestev streik mõjutab enim Tallinna Sadama ro-ro vedusid.
Talinna Sadama avalike suhete juht Sven Ratassepp tõdes, et enim annab soomlaste streik tunda just ro-ro vedudes. "Teada on, et probleeme on ilma juhtideta treileritega. Soomes neid laevadelt maha ei võeta ja peale ei panda," osutas ta ühele murele.
Ratassepa sõnul on juba olnud ka juhuseid, kus kauba-liinilaevad, mis pidid näiteks minema Hankosse, on tulnud Paldiskisse ja ka Muugasse. "Meil probleeme ei ole, tuleme toime, oleme võimelised veel laevu vastu võtma," lisas ta.
Samas, kui nö hädamaandumist vajavate kaubalaevde arv peaks hüppeliselt kasvama, võib minna keeruliseks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Reisijatevedu toimib Ratassepa sõnul plaanipäraselt.
"Loodame, et soomlased saavad oma asjad korda," lisas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tallink Grupi peadirektori Lembit Kitteri sõnul jääb soomlastest sadamatööliste streigi mõju veel väikseks.
Sillamäe Sadama juhatuse liikme Margus Vähi tõdemusel ühelt poolt on Sillamäe Sadam soomlaste sadamatest liiga erinev, et streigimõju tunda, kuid teisalt võib lõpuks tulla muutusi.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.