Tarbesõidukeid omavad ettevõtted kinnitavad, et üha vähem on juhtumeid, kus autojuhid suhtuvad nende kätte usaldatud sõiduki kasutamisse hooletult ja rikuvad masina. Muutus pannakse peamiselt tööpuudusest tulenenud parema töökultuuri arvele.
"Ikka üritatakse teha oma sõite, nö kulusid vasakule. Küll püütakse tanklas tankida kanistrisse, küll tõmmata suuremal autol kütust voolikuga paagist - see kõik hakkab ju lõpuks silma... mitte kohe, aga lõpuks ikkagi, kui on näha, et kuude kaupa kütusekulud kõiguvad tugevalt," tõdes ASi Eesti Post haldusosakonna juht Villu Heinsalu.
Kuidas juhte kontrollitakse ning kuidas on mõjunud töötus autojuhtidele ja autodele, loe tänase Äripäeva Logistika rubriigist.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.