Tarbesõidukeid omavad ettevõtted kinnitavad, et üha vähem on juhtumeid, kus autojuhid suhtuvad nende kätte usaldatud sõiduki kasutamisse hooletult ja rikuvad masina. Muutus pannakse peamiselt tööpuudusest tulenenud parema töökultuuri arvele.
"Ikka üritatakse teha oma sõite, nö kulusid vasakule. Küll püütakse tanklas tankida kanistrisse, küll tõmmata suuremal autol kütust voolikuga paagist - see kõik hakkab ju lõpuks silma... mitte kohe, aga lõpuks ikkagi, kui on näha, et kuude kaupa kütusekulud kõiguvad tugevalt," tõdes ASi Eesti Post haldusosakonna juht Villu Heinsalu.
Kuidas juhte kontrollitakse ning kuidas on mõjunud töötus autojuhtidele ja autodele, loe tänase Äripäeva Logistika rubriigist.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.