Tarbesõidukeid omavad ettevõtted kinnitavad, et üha vähem on juhtumeid, kus autojuhid suhtuvad nende kätte usaldatud sõiduki kasutamisse hooletult ja rikuvad masina. Muutus pannakse peamiselt tööpuudusest tulenenud parema töökultuuri arvele.
"Ikka üritatakse teha oma sõite, nö kulusid vasakule. Küll püütakse tanklas tankida kanistrisse, küll tõmmata suuremal autol kütust voolikuga paagist - see kõik hakkab ju lõpuks silma... mitte kohe, aga lõpuks ikkagi, kui on näha, et kuude kaupa kütusekulud kõiguvad tugevalt," tõdes ASi Eesti Post haldusosakonna juht Villu Heinsalu.
Kuidas juhte kontrollitakse ning kuidas on mõjunud töötus autojuhtidele ja autodele, loe tänase Äripäeva Logistika rubriigist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.