Tarbesõidukeid omavad ettevõtted kinnitavad, et üha vähem on juhtumeid, kus autojuhid suhtuvad nende kätte usaldatud sõiduki kasutamisse hooletult ja rikuvad masina. Muutus pannakse peamiselt tööpuudusest tulenenud parema töökultuuri arvele.
"Ikka üritatakse teha oma sõite, nö kulusid vasakule. Küll püütakse tanklas tankida kanistrisse, küll tõmmata suuremal autol kütust voolikuga paagist - see kõik hakkab ju lõpuks silma... mitte kohe, aga lõpuks ikkagi, kui on näha, et kuude kaupa kütusekulud kõiguvad tugevalt," tõdes ASi Eesti Post haldusosakonna juht Villu Heinsalu.
Kuidas juhte kontrollitakse ning kuidas on mõjunud töötus autojuhtidele ja autodele, loe tänase Äripäeva Logistika rubriigist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti logistikasüsteem on tänu oma strateegilisele asukohale, arenenud taristule ja digilahendustele üks tõhusamaid Baltimaades. Riik ühendab Põhja- ja Ida-Euroopa turge, pakkudes hästi toimivat maantee-, raudtee-, mere- ja õhutranspordi võrgustikku.