• 22.02.10, 09:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Muuga konteineriterminal sai haruldase tunnustuse

Muuga konteineriterminal Muuga CT sai esimesena Läänemere ääres ja teisena Euraasias kõrgkvaliteedi sertifikaadi, teatab terminal.
Tegemist on CTQI standardile vastava (Container Terminal Quality Indicator) konteineriterminalide kvaliteedi sertifikaadiga.
Firma Germanischer Lloyd GmbH audiitorite aruande kohaselt on ettevõttes Muuga CT rakendatud ja funktsioneerib edukalt konteineriterminali kvaliteedi juhtimissüsteem vastavuses standardiga CTQI ning terminal saavutas kohustuslikud näitajad tootlikkuse analüüsi ja siseste faktorite (terminali superstruktuur ja korraldus) alal.
Tänaseks suutsid sellist auditi edukalt läbida ja kvaliteedi sertifikaati CTQI omandada kogu maailmas vaid neli konteineriterminali. Esimesena Euroopas sai selle automatiseeritud CTA terminal Hamburgis.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Sertifikaadi omamine tähendab partnerite jaoks kindlust, et terminal täidab kõik kokkulepped töötades seejuures kvaliteetselt ja sujuvalt nagu kellamehhanism,“ ütles Muuga CT juhatuse esimees Sergei Artjomov. „Sertifikaadi saamine ei mõjuta muidugi kohe otseselt konteinerite ümberlaadimismahtu, kuid muude võrdsete tingimuste juures valivad kliendid loomulikult kindlama partneri, see tähendab meid.“
2009. aastal töötles Muuga CT 130 765 TEU-d (tingkonteinereid), mis on 27,7 % enam kui 2008. aastal. Käesoleva aasta esimene kuu tõi kaasa teatud elavnemise mahtude osas: võrreldes jaanuariga 2009 moodustas kaubakäibe kasv 7 %. Firma prognooside kohaselt tuleb 2010. aastal väheldane kaubakäibe mahu kasv võrreldes aastaga 2009, sh ka konteinerites kaupade osas, kus see kasv võib jõuda 4 %-ni.
Ainuke spetsialiseeritud konteineriterminal Eestis Muuga CT (Muuga Container Terminal) kuulub kontserni Transiidikeskuse AS. Terminali võimsus moodustab 400-450 TEU-d aastakaubakäivet. Ettevõte on võimeline töötlema konteineriveolaevu kuni 50-55 konteinerit tunnis. Viimaste viie aasta jooksul investeeriti konteinerite ümberlaadimise tehnoloogiasse 465 mln krooni. Terminalis töötab 153 inimest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Viimased uudised

Uudised
  • 30.05.25, 11:57
Eestist saab nüüd Lux Expressiga Palangasse ja Klaipėdasse
Uudised
  • 30.05.25, 11:35
Vestlusring | Ökonomist: USA tollitariifide trall tuleb Eestis tarneahela juhtimisest lihtsalt välja tõsta
Iga päev tuleb uusi uudiseid ja neid võiksid töösturid jälgida
Uudised
  • 30.05.25, 11:28
Kirjade ja pakkide saatmise hind tõuseb 1. juulist
Uudised
  • 30.05.25, 11:00
Air Balticu uue tegevjuhi kohale on üle 40 huvilise 30 riigist
Ajutine tegevjuht usub, et viie aasta pärast on Air Balticu lennukipark kaks korda suurem.
Uudised
  • 30.05.25, 01:04
Eesti mängib transpordisektori kliimakohustuste täitmisel tulega
Fossiilkütuste osakaal on hoopis kasvanud, ETS2 kardetakse enne valimisi nagu tuld: iga tegemata jätmine saab ühel hetkel karistatud.
Uudised
  • 29.05.25, 15:43
Liiklus Sauga–Pärnu 2+2 ehituslõigul suunatakse uuele trassile
Uudised
  • 29.05.25, 15:33
Hoiatus: sotsiaalmeedias levib valeinfo juhilubade väljastamisest Eestis
Uudised
  • 29.05.25, 14:32
Eesti parim tarneahelajuht 2025 on snäkitootja Ellyt Talv
Antsla vallast Võrumaal on loodud globaalne tarneahel! Ellyt Talv edendab ka Vietnami põllumajandust luues farmeritele tarneahela Euroopasse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Logistikauudised esilehele