Tallinn otsutas luua ühistranspordi olukorra parandamiseks ja selle tuleviku arutamiseks laiapõhjalise komisjoni, teatab linn.
Tallinna Linnavalitsuse korralduse eelnõu kohaselt moodustakse ajutine komisjon, kelle ülesandeks on Tallinna ühistranspordi arendamine ja vastavate strateegiate väljatöötamine.
Tallinna lähiaastate kiire arenguga kaasnevalt on üha teravamalt päevakorda tõusnud linna ühistranspordisüsteemi eelisarendamise vajadus. Komisjoni eesmärgiks on suunata ühistranspordi strateegilist arendamist, koordineerida ühistranspordialaste arengudokumentide väljatöötamist ja investeeringuprojektide (sh elektritranspordi) elluviimist.
Komisjoni esimees on abilinnapea Taavi Aas ja liikmed on abilinnapea Deniss Boroditš, finantsdirektor Katrin Kendra, linna peaarhitekt Endrik Mänd, arendusdirektor Kaarel-Mati Halla, transpordiameti juhataja Andres Harjo, transpordiameti juhataja asetäitja Tiit Siimon, transpordiameti sõitjateveo osakonna juhataja Udo Ots, transpordiameti arenguosakonna peaspetsialist Anu Kalda ja kommunaalameti juhataja Ain Valdmann.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Komisjoni töös on kutsutud osalema linnavolikogu esimees Toomas Vitsut, MTÜ Harjumaa Ühistranspordikeskuse tegevdirektor Ago Kokser, AS TAK juhatuse esimees Hugo Linholm, Tallinn Trammi- ja Trollibussikoondise AS juhatuse esimees Toomas Sepp, Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi ühtekuuluvusfondi transpordi arengu talituse juhataja Toomas Haidak, Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi veondus- ja liiklustalituse juhataja Priit Vene.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.