• 26.01.10, 10:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna ühistransport lahkamisel

Tallinn otsutas luua ühistranspordi olukorra parandamiseks ja selle tuleviku arutamiseks laiapõhjalise komisjoni, teatab linn.
Tallinna Linnavalitsuse korralduse eelnõu kohaselt  moodustakse ajutine komisjon, kelle ülesandeks on Tallinna  ühistranspordi arendamine ja vastavate strateegiate väljatöötamine.
Tallinna lähiaastate kiire arenguga kaasnevalt on üha teravamalt päevakorda tõusnud linna ühistranspordisüsteemi eelisarendamise vajadus. Komisjoni eesmärgiks on suunata ühistranspordi strateegilist arendamist, koordineerida ühistranspordialaste arengudokumentide väljatöötamist ja investeeringuprojektide (sh elektritranspordi) elluviimist.
Komisjoni esimees on abilinnapea Taavi Aas ja liikmed on abilinnapea Deniss Boroditš, finantsdirektor Katrin Kendra, linna peaarhitekt  Endrik Mänd, arendusdirektor Kaarel-Mati Halla, transpordiameti juhataja Andres Harjo, transpordiameti juhataja asetäitja Tiit Siimon, transpordiameti sõitjateveo osakonna juhataja Udo Ots, transpordiameti arenguosakonna peaspetsialist Anu Kalda ja kommunaalameti juhataja Ain Valdmann.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Komisjoni töös on kutsutud osalema linnavolikogu esimees Toomas Vitsut, MTÜ Harjumaa Ühistranspordikeskuse tegevdirektor Ago Kokser,    AS TAK juhatuse esimees Hugo Linholm, Tallinn Trammi- ja Trollibussikoondise AS juhatuse esimees Toomas Sepp, Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi ühtekuuluvusfondi transpordi arengu talituse juhataja Toomas Haidak, Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi veondus- ja liiklustalituse juhataja Priit Vene.     
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele