Valitsus andiski nõusoleku jäämurde rahastamise suurendamiseks, teatab Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium.
Valitsuskabinet andis täna põhimõttelise heakskiidu eraldada Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumile (MKM) jäämurdetööde lisarahastamiseks 22 miljonit krooni.
„Riik tagab sadamate toimimise aastaringselt, ka raskete jääolude korral,“ ütles MKM-i kantsler Marika Priske.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Summa jaotub jäämurdja Tarmo tööperioodi pikendamiseks ja lisajäämurdja tellimiseks Rootsist.
Raskete jääolude jätkumisel võib rahavajadus suureneda.
Riigi poolt jäämurdjatega teenindatavateks sadamateks on Muuga sadam, Tallinna ja Kopli lahe sadamad, Paldiski Põhjasadam, Paldiski Lõunasadam, Kunda sadam ja Sillamäe sadam. Jäämurdeteenust osutatakse jääpiirist kuni sadamani.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
"Mis saab!? Tuleb jääd lõhkuda! Loodan, et pääminister ja rahandusminister annavad põhilise aktsepti," teatas lustakalt majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts. Lisajõu leidmine jäämurdele on just nüüd teemaks valitsuskabinetis.
Logistika- ja transiidiala inimesed on mures jääga kaanetuvate mere kaubateede pärast - Eesti merekaubandus on seiskumas, raha jäämurdeks pole ja kuidas riigivalitsus täna olukorda lahendada kavatseb, teadmata.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.