Uus katse: alates aprillist avatakse taas otseliin Helsingi ja Peterburi vahel, alus küll ise on pea veerandsajand vana, kuid panused on viisavabadusel ja Sakandinaavia ning USA turistidel, teatab Kauppalehti.
Ühendust pakub euroliidus registreeritud laevaliinifirma St.Peter Line. Laevaga Princess Maria on plaanis 5 reisi nädalas. Laeval on 600 kajutit rohkem kui 1600 reisijale.
Princess Maria sõitis 1980ndatel Helsingi ja Stockholmi vahel nime all Silja Line Finlandia.
Firma ettevõtjad usuvad, et võimalus viibida Peterburis viisata kuni kolm päeva, mõjub inimestele ahvatlevalt. Firma üks omanikke läbi firma Inflot World Wide on venelane Igor Gluhhov, kes toob liini avamiseks teisigi põhjendusi: Peterburi sadamala on lõpuks ometi korda saadud, lisandub tax-free ostude võimalus, mida euroliidus polevat. "Ega me siis vaid Soome turule orienteeru, ootame eriti Skandinaavia ja USA kliente," seletas ta.
Helsingi ja Peterburi vahel on ennegi püütud otsest laevaliini avada, kuid seni edutult. 2006. aastal oli siin asjatamas Tallink, kuid oli sunnitud peatselt lõpetama. Viimane katsetaja oli soomalste Stella Lines, kes aga pidi panema pillid kotti juba pooleteise kuu pärast 2008. aastal.
Nüüdsed ettevõtjad usuvad, et suudavad vältida eelmiste katsetajate vigu. Rõhk on nüüd turundusel ja piletimüügil. Pealegi tahetakse pakkuda konkurentsi Tallinna kruiisidele. Gluhhov lubab sõitu Helsingist Peterburisse 624 krooni eest.
Inflot World Wide on endine punavõimuaegne laeva- ja sadamafirma. Ettevõtte üksikasju Gluhhov siiski avalikustada ei taha, kuid liini täpne avamisaeg tehakse ametlikutl teatavaks Helsingis homme.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.