Saksa Auto juhatuse esimees Jussi Pärnpuu sõnul on tarbautode müügi osatähtsuste muutus ilmselt kriisiajale omane.
"Ei tea - ei oska arvata," kostis ta esimese hooga küsimusele, kuidas kommenteerib tarbeautode müügi osatähtsuste muutust aastatatel 2008-2009.
"Põhjus selles, et väikekaubikuid osteti muidu kui sõiduautosid, kuid nüüd sõid sõiduautod väikekaubikud ära. Teiseks langesid suurte kaubikute hinnad nii palju, et neid oli lihtsam saada," tõi ta esile kaks põhjust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Amserv Auto tegevjuht Mart Mägi osutab tarbesõidukite müügi osatähtsuste muutuste teemal tõsiasjale, et niigi väikse autoturu taustal on veelgi väiksem tarbesõidukite müük eriti tundlik.
Võrreldes 2008. aasta tarbesõidukite müügiga, tõusid 2009. aastal enam hinda suur kaubik, veok ja bussireisija vedu.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.