Saksa Auto juhatuse esimees Jussi Pärnpuu sõnul on tarbautode müügi osatähtsuste muutus ilmselt kriisiajale omane.
"Ei tea - ei oska arvata," kostis ta esimese hooga küsimusele, kuidas kommenteerib tarbeautode müügi osatähtsuste muutust aastatatel 2008-2009.
"Põhjus selles, et väikekaubikuid osteti muidu kui sõiduautosid, kuid nüüd sõid sõiduautod väikekaubikud ära. Teiseks langesid suurte kaubikute hinnad nii palju, et neid oli lihtsam saada," tõi ta esile kaks põhjust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Amserv Auto tegevjuht Mart Mägi osutab tarbesõidukite müügi osatähtsuste muutuste teemal tõsiasjale, et niigi väikse autoturu taustal on veelgi väiksem tarbesõidukite müük eriti tundlik.
Võrreldes 2008. aasta tarbesõidukite müügiga, tõusid 2009. aastal enam hinda suur kaubik, veok ja bussireisija vedu.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.