• 06.01.10, 14:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tõusnud imporditaks lõi Eesti Posti pakikanalid umbe

Eesti Post on hädas kuhjunud euroliiduväliste pakkidega - neid on tavapärasest kordades enam, ilmneb firma pressiteatest.
"Muidugi on see seotud ka muutunud impordi maksemääradega," tunnistas Eesti Post ASi  juhatuse liige Aavo Kärmas 1. jaanuarist tõusnud pakkide impordimaksemäära mõju saadetiste kuhjumisele.
"Inimesed püüdsid pakke saata enne maksemäära tõusu, nii-öeda võeti enne aastavahetust sellest viimast. Lisaks olid ka jõulud ja ega me ei saa siis vastutada teiste riikide postikanalite toimimise eest," lisas ta.
Täna leaekunud pressiteates palub Eesti Post inimestel seoses euroliidu väliste pakkide saabumisega varuda kannatust. Nimelt " ...ületab aasta alguses tolliterminali jõudnud saadetiste kogus tavapärase pakimahu mitmekordselt.
 Aasta alguses on Eesti Posti tolliterminali jõudnud hulga pakke, mis hariliku liikumiskiiruse puhul oleks Eestis pidanud olema detsembri keskpaigas või lõpus. Ilmselt on põhjus selles, et jõulud ja aastavahetus langesid osaliselt tööpäevadele ning rahvusvaheline transport ei toiminud tavapäraselt. Kui tavapäraselt saabub tolliterminali ca 1000 pakki kuus, siis aasta esimese kolme päevaga on saadetiste maht sellele juba ligilähedane. Pakkide seas on ka näiteks novembris Ameerika Ühendriikides postitatud pakke, mis on Eestisse jõudnud alles aasta alguses.
 Eesti Postil võtab ühendusevälisest riigist saabunud pakkide tollivormistamine aega 2–5 tööpäeva alates saadetise tolliterminali saabumise päevast. Nimetatud ajakulu kehtib eeldusel, et saatedokumendid on korrektselt vormistatud.
 Posti- ja logistikaettevõte teeb omalt poolt kõik, et saadetised vormistada võimalikult kiiresti ja need saajateni toimetada" lubab firma..
 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele