Peale jaanuaris alanud raudteekriisi, on Ukraina Raudteel hakanud minema paremini alates augustist, november andis parima tulemuse, teatab Railway Market.
Septembris vedas Ukraina Raudtee kaupa 3,5 miljonit tonni, oktoobris 3,75 miljonit tonni ja novembris 4,2 miljonit tonni.
Siin on põhjuseks veotariifid, mis viidi kooskõlla SRÜ riikidega, eriti Venemaa ja Kasahhi omadega.
Selle aasta 11 kuuga kandis Ukraina Raudtee kahjusid 6,67 miljonit krooni.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.