• 14.12.09, 10:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

VW kümnendiku indialaste rahvaautoks

Volkswagen (VW) soovib saada enda valdusse India turust 10%, edastab Taloussanomat.
Võtmemargina Indias näeb autotehas mudelit Polo. Neid hakati üleeile koostama Indias Punes.
"Indiast saab olema väikeautode turg veel vähamalt viis aastat. Kõigil tootjatel, kes soovivad pääseda sellele turule, peab olema välja käia väikeauto," tõdes indialalsest analüütik Umesh Karne.
Lisaks on VW tihendanud koostööd jaapanlaste Suzukiga. Eelmise nädala algul ostis sakslasate autotootja Suzukist 19,9%.

Artikkel jätkub pärast reklaami

India on suuruselt neljas autoturg Aasias, kuid maa kerkiv elatustase suurendab nõudlust autode järele veelgi. Juba praegu on VW Hiinas suurim välismaine autotootja. Samas Hiina enda automüük ilmselt juba sel aastal möödub USA omast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.05.25, 14:15
Millised on laonduse trendid täna ja tulevikus?
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele