• 14.12.09, 10:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

VW kümnendiku indialaste rahvaautoks

Volkswagen (VW) soovib saada enda valdusse India turust 10%, edastab Taloussanomat.
Võtmemargina Indias näeb autotehas mudelit Polo. Neid hakati üleeile koostama Indias Punes.
"Indiast saab olema väikeautode turg veel vähamalt viis aastat. Kõigil tootjatel, kes soovivad pääseda sellele turule, peab olema välja käia väikeauto," tõdes indialalsest analüütik Umesh Karne.
Lisaks on VW tihendanud koostööd jaapanlaste Suzukiga. Eelmise nädala algul ostis sakslasate autotootja Suzukist 19,9%.
India on suuruselt neljas autoturg Aasias, kuid maa kerkiv elatustase suurendab nõudlust autode järele veelgi. Juba praegu on VW Hiinas suurim välismaine autotootja. Samas Hiina enda automüük ilmselt juba sel aastal möödub USA omast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele