Autor: Siim Sultson • 14. detsember 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

VW kümnendiku indialaste rahvaautoks

Volkswagen (VW) soovib saada enda valdusse India turust 10%, edastab Taloussanomat.

Võtmemargina Indias näeb autotehas mudelit Polo. Neid hakati üleeile koostama Indias Punes.

"Indiast saab olema väikeautode turg veel vähamalt viis aastat. Kõigil tootjatel, kes soovivad pääseda sellele turule, peab olema välja käia väikeauto," tõdes indialalsest analüütik Umesh Karne.

Lisaks on VW tihendanud koostööd jaapanlaste Suzukiga. Eelmise nädala algul ostis sakslasate autotootja Suzukist 19,9%.

India on suuruselt neljas autoturg Aasias, kuid maa kerkiv elatustase suurendab nõudlust autode järele veelgi. Juba praegu on VW Hiinas suurim välismaine autotootja. Samas Hiina enda automüük ilmselt juba sel aastal möödub USA omast.

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077