• 14.12.09, 10:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

VW kümnendiku indialaste rahvaautoks

Volkswagen (VW) soovib saada enda valdusse India turust 10%, edastab Taloussanomat.
Võtmemargina Indias näeb autotehas mudelit Polo. Neid hakati üleeile koostama Indias Punes.
"Indiast saab olema väikeautode turg veel vähamalt viis aastat. Kõigil tootjatel, kes soovivad pääseda sellele turule, peab olema välja käia väikeauto," tõdes indialalsest analüütik Umesh Karne.
Lisaks on VW tihendanud koostööd jaapanlaste Suzukiga. Eelmise nädala algul ostis sakslasate autotootja Suzukist 19,9%.

Artikkel jätkub pärast reklaami

India on suuruselt neljas autoturg Aasias, kuid maa kerkiv elatustase suurendab nõudlust autode järele veelgi. Juba praegu on VW Hiinas suurim välismaine autotootja. Samas Hiina enda automüük ilmselt juba sel aastal möödub USA omast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele