"See on katastroof, millega liha viiakse poodi! Põrandad paistavd läbi, külmutust pole ollagi," hüüatas AS Eurowest turundusjuht Ardi Sillaorg.
Külmutatud toote transportimisest temperatuuril -18 kraadi pole mõtet rääkida. "Isegi väga hea lihatootja toodang keeratakse sellise vedamisega tuksi, poodi jõuab sulanud löga, mis kiirelt kaupluse kümkambrisse rändab," kirjeldas ta tihti kohatud vaatepilti.
Furgoonivalmistajana soovitas ta toidutöösturitel ja poepidajatel hoolega vaadata, millega vedaja sõidab. Peale hõreduse on külmkambrid tihti seest ka räpased.
Teisalt ta saab aru vedajast, kel pole raha uue ja kalli furgooni ostmiseks või vana kohendamiseks, kuid kas sellisel vedamisel on enam mõtet?
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Sellistes rontides pole külmseadmest ju tolku - ei saa ju enam aru, külmutatakse furgooni või Eesti ilma," imestas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
"Igas väiksemaski poekses on olemas digitermomeeter - saabuvale kaubale pannakse see peale ja kui temperatuur ei vasta nõuetele, saadetakse kaup tagasi,"välistas Tartu Toiduveod AS juht Madis Kers ebakvaliteetsed külmveod.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.