"See on katastroof, millega liha viiakse poodi! Põrandad paistavd läbi, külmutust pole ollagi," hüüatas AS Eurowest turundusjuht Ardi Sillaorg.
Külmutatud toote transportimisest temperatuuril -18 kraadi pole mõtet rääkida. "Isegi väga hea lihatootja toodang keeratakse sellise vedamisega tuksi, poodi jõuab sulanud löga, mis kiirelt kaupluse kümkambrisse rändab," kirjeldas ta tihti kohatud vaatepilti.
Furgoonivalmistajana soovitas ta toidutöösturitel ja poepidajatel hoolega vaadata, millega vedaja sõidab. Peale hõreduse on külmkambrid tihti seest ka räpased.
Teisalt ta saab aru vedajast, kel pole raha uue ja kalli furgooni ostmiseks või vana kohendamiseks, kuid kas sellisel vedamisel on enam mõtet?
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Sellistes rontides pole külmseadmest ju tolku - ei saa ju enam aru, külmutatakse furgooni või Eesti ilma," imestas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
"Igas väiksemaski poekses on olemas digitermomeeter - saabuvale kaubale pannakse see peale ja kui temperatuur ei vasta nõuetele, saadetakse kaup tagasi,"välistas Tartu Toiduveod AS juht Madis Kers ebakvaliteetsed külmveod.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.