"Igas väiksemaski poekses on olemas digitermomeeter - saabuvale kaubale pannakse see peale ja kui temperatuur ei vasta nõuetele, saadetakse kaup tagasi,"välistas Tartu Toiduveod AS juht Madis Kers ebakvaliteetsed külmveod.
Tema seletusel on nii buumi ajal kui nüüd, kriisiajal külmvedude seis üsna sama. Eksida eriti pole võimalusi. "Kes see ikka julgeb riskida - sellist meest nüüd kriisi ajal enam naljalt ei leia," imestas ta.
Pealegi on külmvedudel nõuded ranged - külmfurgoonid käivad igal aastal tervisekaitses kontrollis. Seega hõredusest ja mustusest ei saa olla juttugi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Meil küll on furgoonid korralikud," osutas ta oma autopargile, kus masinaid erinevas vanuses.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
"See on katastroof, millega liha viiakse poodi! Põrandad paistavd läbi, külmutust pole ollagi," hüüatas AS Eurowest turundusjuht Ardi Sillaorg.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.