• 30.10.09, 16:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saareväli: Soome toiduveos import aina väiksem

"Algul oli Soomesse eksport tagasihoidlik ja import kõva, kuid nüüd on import sealt üsna keeruline," võrdles EST-Trans Kaubveod AS omanik Sulev Saareväli kaubavahetuse muutust 15 aasta jooksul.
Tema seletusel sõltub import paljuski kohalikust tarbimisest "Kui tarbimine pole piisavalt atraktiivne, siis kahaneb import... Näen impordi-ekspordi vahe kasvamise ohtu selgelt," nentis ta.
Teisalt aga ei suutnud ta sellele ühest vasturohtu nimetada. Eks tuleb ju loota turu paranemisele ja küll see saab paremaks samm-sammult, lootis Saareväli paremat.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Siiski tõi ta oma firma Soomega kaubavahetuse tasakaalustamise retsepti välja. "See on vastastikune konsolideerumine. Kasutame ära oma ringis äripartnereid, kelle koorma toome siia ja siis teinekord võtavad nemad peale meie koormad. See on sünergia," osutas ta oma kogemusele tühja tagasisõidu vältimiseks.

Seotud lood

Uudised
  • 30.10.09, 11:51
Tühi tagasisõit? Tõstame ekspordihinda!
"Tõstame ekspordihinda, et katta tühja tagasisõitu!" kõlas Transstar T.P. logistiku Heiki Margi lahendus impordi üle domineerivale ekspordile.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele