Täna avas EAS uue portaali www.tradewithestonia.com, mis võimaldab Eesti firmadel end nii teistele Eesti eksportööridele kui ka potentsiaalsetele ekspordipartneritele tutvustada.
EASi rahvusvahelistumise divisjoni direktori Gert Stahli sõnul loodetakse lisandväärtust pakkuda kõigile Eesti eksporti edendavatele ettevõtetele ja organisatsioonidele: "Kuna oleme maailmas väikesed, siis käsitleme Eestit kui tervikut, mille tooteid ja teenuseid müüme välisturgudel üheskoos. Uus portaal on ühtne kontaktpunkt Eesti ekspordi edendamiseks."
Tegu pole lihtsalt veebisaidiga, vaid erialase võrgustikuga, mis võimaldab ettevõttel end tulevastele välispartneritele ning teistele Eesti eksportööridele nähtavaks teha. "Enam ja enam on edukas ekspordis tähtis ettevõtete omavaheline koostöö konkureerimise asemel – kui tellimus käib üle jõu või ei vasta päris profiilile, siis ei pea mitte loobuma, vaid teisi ettevõtteid appi kutsudes tõuseb kokkuvõttes kõigi tulu,“ ütles Stahl.
Tradewithestonia.com liikmelisus ning andmebaasi kasutamine on tasuta ning see on mõeldud kõigile Eesti ettevõtetele – isegi kui ekspordikogemus veel puudub ja on alles soov ekspordiga tõsisemalt tegelema hakata. Järk-järgult luuakse portaalis sotsiaalvõrgustiku võimalusi, mis aitavad ekspordist huvitatud Eesti ettevõtetel omavahel suhelda ning üksteist nõustada ja aidata.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tradewithestonia.com on märgitud ka valitsuse poolt 22.10.2009 heaks kiidetud strateegilises tegevuskavas „Made in Estonia“, mis on koostatud Eesti ettevõtete rahvusvahelistumise ja ekspordivõimekuse arendamiseks järgneva kolme aasta jooksul.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.