• 28.10.09, 13:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ekspordiks leiab partneri uuest andmebaasist

Täna avas EAS uue portaali www.tradewithestonia.com, mis võimaldab Eesti firmadel end nii teistele Eesti eksportööridele kui ka potentsiaalsetele ekspordipartneritele tutvustada.
EASi rahvusvahelistumise divisjoni direktori Gert Stahli sõnul loodetakse lisandväärtust pakkuda kõigile Eesti eksporti edendavatele ettevõtetele ja organisatsioonidele: "Kuna oleme maailmas väikesed, siis käsitleme Eestit kui tervikut, mille tooteid ja teenuseid müüme välisturgudel üheskoos. Uus portaal on ühtne kontaktpunkt Eesti ekspordi edendamiseks."
Tegu pole lihtsalt veebisaidiga, vaid erialase võrgustikuga, mis võimaldab ettevõttel end tulevastele välispartneritele ning teistele Eesti eksportööridele nähtavaks teha. "Enam ja enam on edukas ekspordis tähtis ettevõtete omavaheline koostöö konkureerimise asemel – kui tellimus käib üle jõu või ei vasta päris profiilile, siis ei pea mitte loobuma, vaid teisi ettevõtteid appi kutsudes tõuseb kokkuvõttes kõigi tulu,“ ütles Stahl.
Tradewithestonia.com liikmelisus ning andmebaasi kasutamine on tasuta ning see on mõeldud kõigile Eesti ettevõtetele – isegi kui ekspordikogemus veel puudub ja on alles soov ekspordiga tõsisemalt tegelema hakata. Järk-järgult luuakse portaalis sotsiaalvõrgustiku võimalusi, mis aitavad ekspordist huvitatud Eesti ettevõtetel omavahel suhelda ning üksteist nõustada ja aidata.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tradewithestonia.com on märgitud ka valitsuse poolt 22.10.2009 heaks kiidetud strateegilises tegevuskavas „Made in Estonia“, mis on koostatud Eesti ettevõtete rahvusvahelistumise ja ekspordivõimekuse arendamiseks järgneva kolme aasta jooksul.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele