"Venemaal ongi püütud naljakaid asju teha, kuid ajapikku on kõik ise paika loksunud," naeris DSV Transport juhataja Jaan Lepp venelaste tollireformi kava üle piiriülene konteinervedu veokitega keelata.
Tema sõnul on see ikka uskumatuste valdkonda kuuluv uudis. Kui peakski see seadus Venemaal jõustuma, siis see on nii naljakas, et ei oska seda kuidagi kommenteerida. "Vaatasin seda, kui naljarubriiki," pugistas Lepp naerda.
"Kõik, mis toimub Eesti-Vene piiril, on ebanormaalne... Ma mõtlen siin nädalast piirijärjekorda. Kõik, mis seda olukorda lihtsustab, on hea - mõtlen seda võimalikku otsust" püüdis venelaste tollikava analüüsida EST-Trans Kaubaveod AS omanik Sulev Saareväli.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kui tema seletusel saab selle venelaste reformikavaga kaubad kiiremini liikuma, siis on see mõistlik otsus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesmärgiga edendada oma sadamate ja raudtee kasutamist on Vene tollivõimud otsustanud seaduslikult teha lõpu konteinerite maanteveole üle piiri, teatab Logistics Finland.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.