Leedu, Valgevene ja Hiina transpordiministrid allkirjastasid koostöökokkuleppe Ida-Lääne veokoridori loomiseks, teatab Logistics Finland.
Kavandatav Ida-Lääne veokoridor peab aitama vedada Hiina kaupu Euroopasse piki raudteed. Kokkuleppe sõlmijad ususvad, et kaupade vedu Euroopasse Hiinast mööda raudteed on meritsi veost ajaliselt kaks korda kiirem.
Leedu loodab, et see projekt kutsub tulevikus liituma ka Venemaad ja Kasahhit, et siis suunata kogu kaubavoog läbi Klaipeda sadama.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
"Hiinast maismaad pidi üle Klaipeda Euroopasse... - ütlen ausalt: ma sellesse ei usu," välistas Tallinna Sadama juhatuse esimees Ain Kaljurand raudteetransiidi Hiinast Euroopasse.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.