Leedu, Valgevene ja Hiina transpordiministrid allkirjastasid koostöökokkuleppe Ida-Lääne veokoridori loomiseks, teatab Logistics Finland.
Kavandatav Ida-Lääne veokoridor peab aitama vedada Hiina kaupu Euroopasse piki raudteed. Kokkuleppe sõlmijad ususvad, et kaupade vedu Euroopasse Hiinast mööda raudteed on meritsi veost ajaliselt kaks korda kiirem.
Leedu loodab, et see projekt kutsub tulevikus liituma ka Venemaad ja Kasahhit, et siis suunata kogu kaubavoog läbi Klaipeda sadama.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
"Hiinast maismaad pidi üle Klaipeda Euroopasse... - ütlen ausalt: ma sellesse ei usu," välistas Tallinna Sadama juhatuse esimees Ain Kaljurand raudteetransiidi Hiinast Euroopasse.
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.