Leedu, Valgevene ja Hiina transpordiministrid allkirjastasid koostöökokkuleppe Ida-Lääne veokoridori loomiseks, teatab Logistics Finland.
Kavandatav Ida-Lääne veokoridor peab aitama vedada Hiina kaupu Euroopasse piki raudteed. Kokkuleppe sõlmijad ususvad, et kaupade vedu Euroopasse Hiinast mööda raudteed on meritsi veost ajaliselt kaks korda kiirem.
Leedu loodab, et see projekt kutsub tulevikus liituma ka Venemaad ja Kasahhit, et siis suunata kogu kaubavoog läbi Klaipeda sadama.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
"Hiinast maismaad pidi üle Klaipeda Euroopasse... - ütlen ausalt: ma sellesse ei usu," välistas Tallinna Sadama juhatuse esimees Ain Kaljurand raudteetransiidi Hiinast Euroopasse.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.