• 15.10.09, 18:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hübriidauto häda - ohtlikult vaikne

Seni taevani kiidetud hübriidautode ja elektriautode puhul on praktikas väljakoorunud ootamatu häda - need ei ole ootamatul lähenemisel jalakäijale kuuldavad, edastab Taloussanomat.
Selle häda vastu on ameeriklased välja tulnud lahendusega, mis seisneb masinale kunstliku mootorihääle lisamises. Autoomanik saab edaspidi valida oma masinale meelepärase mootorimüra, et jalakäija kuuleks näiteks seljatagant ootamault lähenevat autot. Hääle lisamine käiks niisiis kui mobiilile.
Soomes Uusikaupunkis valmivale hübriidautole Fisker Karman lisatakse erisedametega firma rajaja Henrik Fiskeri valikul hääl, mis on ristand kosmoselaevast ja Formul-1 autost.
Kuuldavasti on sama teed minemas nüüd ka Nissan ja Toyota.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seega saab vaat et pooleliitrilise sispõlemismootoriga hübriidmasinale lisada näiteks 8-liitrise vana ohv-mootori mahlaka madalapöördelise müdina.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.25, 10:43
Nixor loob terviku, Datalogic tagab töökindluse – ladu, mis liigub tõrgeteta
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele