• 15.10.09, 18:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hübriidauto häda - ohtlikult vaikne

Seni taevani kiidetud hübriidautode ja elektriautode puhul on praktikas väljakoorunud ootamatu häda - need ei ole ootamatul lähenemisel jalakäijale kuuldavad, edastab Taloussanomat.
Selle häda vastu on ameeriklased välja tulnud lahendusega, mis seisneb masinale kunstliku mootorihääle lisamises. Autoomanik saab edaspidi valida oma masinale meelepärase mootorimüra, et jalakäija kuuleks näiteks seljatagant ootamault lähenevat autot. Hääle lisamine käiks niisiis kui mobiilile.
Soomes Uusikaupunkis valmivale hübriidautole Fisker Karman lisatakse erisedametega firma rajaja Henrik Fiskeri valikul hääl, mis on ristand kosmoselaevast ja Formul-1 autost.
Kuuldavasti on sama teed minemas nüüd ka Nissan ja Toyota.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seega saab vaat et pooleliitrilise sispõlemismootoriga hübriidmasinale lisada näiteks 8-liitrise vana ohv-mootori mahlaka madalapöördelise müdina.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele