• 02.10.09, 12:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tänasest Leevaku–Võõpsu teelõik taas vaba

Eelmise aasta aprillist remonditud Tartu–Räpina–Värska maantee 14,8-kilomeetrine lõik sai valmis ja on nüüd sõidukeile valla, edastab Maanteeamaet.
Lisaks rajati  Räpina valda 3,8 meetri laiune torusild, ehitati 35,2 kilomeetrit tolmuvabu katteid Räpina, Mikitamäe ja Veriora valdadesse ning 11,4 kilomeetrit jalg- ja kõnniteid Räpina ja Mikitamäe valdadesse. Objekti kogumaksumus koos käibemaksuga oli 139 miljonit krooni.
„Tee-ehitusel pöörati suurt tähelepanu jalakäijate ja jalgratturite ohutusele. Ehitatud kergliiklusteed muudavad liikumise teelõigul märksa turvalisemaks, samuti annavad uued jalgteed kohalikele elanikele võimaluse oma vaba aega sportlikult veeta, seda siis kas jalgrattaga sõites, rulluisutades või kepikõndi tehes,“ märkis Lõuna Regionaalse Maanteeameti direktori asetäitja teede arengu alal Janar Taal.
Tööd tellis Lõuna Regionaalne Maanteeamet, projekteeris Tinter-Projekt OÜ ning ehitas AS Teede REV-2 koos alltöövõtja Põlva Teed AS-iga. Omanikujärelevalvet teostas AS Taalri Varahaldus.

Artikkel jätkub pärast reklaami

 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele