Eelmise aasta aprillist remonditud Tartu–Räpina–Värska maantee 14,8-kilomeetrine lõik sai valmis ja on nüüd sõidukeile valla, edastab Maanteeamaet.
Lisaks rajati Räpina valda 3,8 meetri laiune torusild, ehitati 35,2 kilomeetrit tolmuvabu katteid Räpina, Mikitamäe ja Veriora valdadesse ning 11,4 kilomeetrit jalg- ja kõnniteid Räpina ja Mikitamäe valdadesse. Objekti kogumaksumus koos käibemaksuga oli 139 miljonit krooni.
„Tee-ehitusel pöörati suurt tähelepanu jalakäijate ja jalgratturite ohutusele. Ehitatud kergliiklusteed muudavad liikumise teelõigul märksa turvalisemaks, samuti annavad uued jalgteed kohalikele elanikele võimaluse oma vaba aega sportlikult veeta, seda siis kas jalgrattaga sõites, rulluisutades või kepikõndi tehes,“ märkis Lõuna Regionaalse Maanteeameti direktori asetäitja teede arengu alal Janar Taal.
Tööd tellis Lõuna Regionaalne Maanteeamet, projekteeris Tinter-Projekt OÜ ning ehitas AS Teede REV-2 koos alltöövõtja Põlva Teed AS-iga. Omanikujärelevalvet teostas AS Taalri Varahaldus.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.