• 02.10.09, 12:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tänasest Leevaku–Võõpsu teelõik taas vaba

Eelmise aasta aprillist remonditud Tartu–Räpina–Värska maantee 14,8-kilomeetrine lõik sai valmis ja on nüüd sõidukeile valla, edastab Maanteeamaet.
Lisaks rajati  Räpina valda 3,8 meetri laiune torusild, ehitati 35,2 kilomeetrit tolmuvabu katteid Räpina, Mikitamäe ja Veriora valdadesse ning 11,4 kilomeetrit jalg- ja kõnniteid Räpina ja Mikitamäe valdadesse. Objekti kogumaksumus koos käibemaksuga oli 139 miljonit krooni.
„Tee-ehitusel pöörati suurt tähelepanu jalakäijate ja jalgratturite ohutusele. Ehitatud kergliiklusteed muudavad liikumise teelõigul märksa turvalisemaks, samuti annavad uued jalgteed kohalikele elanikele võimaluse oma vaba aega sportlikult veeta, seda siis kas jalgrattaga sõites, rulluisutades või kepikõndi tehes,“ märkis Lõuna Regionaalse Maanteeameti direktori asetäitja teede arengu alal Janar Taal.
Tööd tellis Lõuna Regionaalne Maanteeamet, projekteeris Tinter-Projekt OÜ ning ehitas AS Teede REV-2 koos alltöövõtja Põlva Teed AS-iga. Omanikujärelevalvet teostas AS Taalri Varahaldus.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele