Vastupidiselt tanklaketi St1 juhatuse esimehe Mika Anttosele, kes ennustas peatselt lähenevat 2 eurost bensiiniliitrit, pidas Teboili ärijuht Ari Rajala seda võimatuks, vahendas Taloussanomat.
Autojuhtidele siiani õudusjudinaid selgaajavad eelmise suve hinnad jäävad pigem ikka kaugemale minevikku. "Mina isiklikult ei näe märke, mis viitaksid sellisele kiirele bensiinihinnatõusule," kummutas ta Anttose ennustuse.
Tänane 95-oktaanarvuga bensiini liitri hind kõikus Soomes 1,22 ja 1,49 euro vahel. Polttoaine.net andmeil on keskmine 1,30 eurot liitrist.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Rajala hinnangul jääb lähikuudeks bensiinihind kõikuma nüüdse taseme ümber. "Põhiväide on see, et miski pole nii raske, kui bensiinihinna ennustamine," tõdes ta siiski.
Samuti keeldub täpsematest ennustustest nafta- ja gaasikeskliit.
Siiski möönab Rajala, et eks pikemas aasta lõikes kipub hind ikkagi üles hiilima. Kuid pakkumine-nõudlus paneb lõpuks ikkagi asja paika. Pigem võib täheldada ka mõningast hinnavajumise jätku.
Igatahes pole taloussanomat.fi arvates veel aeg tormata kanistritega järgmise suve bensiini ostma.
Ilmselt on nii ka Eestis.
Igatahes Bloombergi viimaseil andmeil on toornafta hind vajunud taas võbelema 70 dollari ümber...
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Põhjanaabrite tankalketi St1 asutaja ja juhatuse esimees Mika Anttonen usub uudiskeskkonnale YLE Uutiset antud intervjuus, et peatselt kerkib 95-oktaanarvuga bensiini liitrihind ligi kahele eurole.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.