• 03.09.09, 12:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Linnatakso uus omanik: jätkame taksonduses mitu aega

"Ostuhetk langes huvitavale ajale," kommenteeris Linnatakso uue omaniku Rusovella esindaja Artur Kim. Kinnisvarafirma sisenes taksondusse, kuna põhialal sai töö otsa.
"Tol hetkel tundus pakkumine mõistlik ja ise usun tänagi, et oli mõistlik. Eks paari aastaga ole näha."
Kas tegemist on siis vahepeatusega? "Sellest, kas jätkame tegevust, ostame kedagi üles või ühineme kellegagi, on targem kevadel rääkida. Praeguse seisuga jätkame taksoäris mitu aega," kommenteeris Kim. "Vahepeatuseks ei ole praegu just parim aeg."

Artikkel jätkub pärast reklaami

Töötajaile või klientidele omanikevahetus kohe muutusi kaasa ei too. "Vaja on hakata taksoteenuse sisulist poolt ehk teenuse kvaliteeti parandama," selgitas plaane Kim. Tähendab see tellimuste täitmist taksopeatustest, sest raadioteel saadavate tellimuste arv on väike ning konkurendid on aasta alguses alustatud hinnasõjaga siin, samuti keskendumist ärikliendile. Sama teevad ka näiteks Tulika ja Tallink Takso ehk konkurents kliendisegmendile on suur. Mille poolest Linnatakso eristuda plaanib.
Hinnasõda Kimi sõnul ei tule, hindade langetuskampaaniaga pole firma ka sel aastal kaasa läinud. "Hinnalangus pole õige, see on ühekordselt hea. Pigem täiendame teisi, näiteks kui Tulikal on abiautosid vaja," selgitas Kim.
Linnatakso minimaalne eesmärk on sel aastal nullijõudmine. Kaheksa kuu tulemused aga lubavad Kimi sõnul oodata kasumit.

Seotud lood

Uudised
  • 03.09.09, 09:49
Linnatakso vahetas omanikku
Eesti suuremate ja nimekamate taksofirmade hulka kuuluv Linnatakso vahetas veebruaris omanikku.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele