• 03.09.09, 13:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aktsiisitõus pidurdas augustis kütuseaktsiisi laekumist

Augustis tasuti kütuseaktsiisi 374,0 miljonit krooni. Laekumised olid tavapärasest väiksemad, sest tarbiti enne 1. juuli aktsiisimäärade tõusu soetatud varusid.
Kütuseaktsiisi laekus Rahandusministeeriumi teatel kaheksa kuuga 3,2 miljardit krooni ning augusti lõpu seisuga on eelarves kavandatust täidetud 65,6%.
Augusti lõpuks oli maksu- ja tolliameti andmetel riigieelarvesse laekunud 41,4 miljardit krooni ehk 65,3 protsenti eelarves planeeritud maksutuludest. Augustis tasuti makse 5,7 miljardit krooni. Eelmise aasta kaheksa esimese kuuga laekus riigieelarvesse 46,8 miljardit krooni ehk 63,7 protsenti eelarves planeeritud maksutuludest.
 Sarnaselt kahele eelnevale kuule, on augusti laekumised mõjutatud sesoonsusest – suvekuudele omaselt on tarbimistasemed võrdlemisi kõrged ning laekumist mõjutavad ka puhkusetasude väljamaksed. Suhteliselt hea koondlaekumise tase on põhjustatud eelkõige käibemaksu oodatust suuremast laekumisest. Laekumisi on parandanud ka maksukogumise tõhustamine.

Artikkel jätkub pärast reklaami

 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele