Läti riik peab airBalticu aktsiakapitali suurendamises osalema, kommenteeris Läti transpordiminister Kaspars Gerhards täna.
Lennufirma aktsiakapitali plaanitakse kergitada 30 mln lati ehk umbes 660 mln krooni võrra. Läti riik, millele kuulub lennufirmast 52,6%, peaks panema sellest umbes poole, vahendas Baltic Course.
Investeeringu suurus ei ole hetkel siiski veel kindel, kommenteeris minister täna raadiointervjuus.
Raha vajab lennufirma plaanide realiseerimiseks, Gerhardsi sõnul on eesmärk kasvatada airBalticust üks juhtiv Kesk-Euroopa lennufirma.
Lennufirmale lähedal seisvate allikate sõnul teenis lennufirma eelmisel aastal enam kui 600 mln krooni kahjumit. Gerhards rääkis, et kahjumit lennufirma teenis, kuid suurust ei kinnitanud.
airBalticu aktsiakapitali suurendamine otsustatakse ühel järgmistest valitsuse istungitest.
Esimesel poolaastal kasvas lennufirma reisijate arv 8% võrra. Ettevõtte kuulub 52,6% ulatuses Läti riigile. Ülejäänu omanik on lennufirma juhile Bertolt Flickile kuuluv ettevõte Baltijas aviacijas sistemas.
Seotud lood
Läti ajaleht Diena vahendas lennufirmale ja valitsusele lähedal seisva allika sõnu, kelle väitel teenis airBaltic möödunud aastal 30 mln latti ehk üle 600 mln krooni kahjumit.
Läti lennufirma airBaltic teatas, et Airline Industry Update´i (AIU) kogutud info lennufirma majandustulemuste kohta ei vasta tõele.
Läti lennufirma airBaltic teenis eelmisel aastal 49,3 mln dollarit ehk enam kui pool miljardit krooni kahjumit.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.