Gianluigi Aponte, laevafirma juht ütles Financial Times´ile, et laevade arvu on plaanis vähendada, samas tõsta uutel laevadel keskmist suurust. See tagab tema sõnul mahu stabiilsuse.
Veel aasta tagasi andis laevafirma sisse uute aluste tellimuse, mis oli võrdne 40% laevafirma mahtudest. MSC on nii vanarauaks saatnud kui rendilepinguid lõpetanud.
"Kui kriis kohale jõudis, polnud meil eriti valida. Esimene võimalus oli laevu vanarauaks saata. Paljud me alustest on vanemad kui 30 aastat, seega tulnuks neid niikuinii utiliseerida," lisas Aponte. Uute laevade ehitamise asemel kasutataksegi nüüd võimalusel rendialuseid.
Laevafirma mahud on osadel liinidel möödunud aastaga võrreldes vähenenud 20 ja enamgi protsenti.
Lisaks kaubavedudele tegutseb MSC ka kruiisilaevaäris. Sel kevadel lasti vette värskeim alus MSC Splendida.