Pärnus Paide maantee alguses pärast rongiliikluse lakkamist autojuhtide närve rikkunud konarlik ülesõidukoht likvideeriti sel nädalal, kui kukkus Edelaraudteele antud jäänuktöö tegemise viimane tähtaeg.
Eile hommikuks olid raudteeületuskohalt välja kistud relsid ja liiprid, maapind tasandatud ja teelõik uue asfaldi all, kirjutas Pärnu Postimees.
Raudteeületuskoha võinuks tasandada juba aastapäevad tagasi, kui lakkas olemast Pärnu-Mõisaküla vaheline raudteelõik. Pärnu linnavalitsuse majandusosakonnast saadud andmete järgi on Pärnust Sinti lähtuv Paide maantee alguslõik Pärnu tänavatest liiklusrohkeim.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.