Eile Suurbritannia pealinna allmaatranspordi seisanud 48-tunnise streigiga silmitsi seisnud miljonid londonlased kasutasid tööle jõudmiseks lisaks autodele jalgrattaid, busse ja tasuta laevaliiklust Thamesi jõel ning tänavad täitusid tipptunnil jalakäijatest.
Üleeile kohaliku aja järgi kell 19 alanud ja täna samal ajal lõppeva tööseisaku tõttu ei olnud eile käigus viis Londoni 11 metrooliinist, vahendas Postimees. Ülejäänud töötasid osalise graafiku alusel, vaid üks liin töötas tõrgeteta.
Umbes 400 kilomeetri pikkuses metroosüsteemis on tipptunnil korraga käigus üle 500 rongi, millega sõidab päevas 3,5 miljoni reisija ringis, eilse tipptunni ajal oli neid töös 130.
Londoni metroo teatel on nad pakkunud töötajatele mitmeaastast palgalepet, mis on seotud inflatsioonist kõrgema määraga, ent transporditöötajate ametiühing on keeldunud end sidumast leppega, mis kehtib kauem kui aasta.
Seotud lood
Suurbritannia suurim raudteetöötajate ametühing lubas korraldada metroos 48tunnise hoiatusstreigi, kui Londoni meer nendega ühise laua taha ei istu.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.