• 09.06.09, 10:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hiidlased ei taha Leedo uut praami

Hiidlasi ei rahulda Saaremaa Laevakompanii (SLK) tütarfirma kava tuua sügisest Hiiumaa liinile vaid üks laev, mis hakkaks sõitma iga kolme tunni tagant.
Ettevõtja Vjatšeslav Leedo omanduses oleva SLK tütarfirma Väinamere Liinid saatis Hiiu maavalitsusele kirja, milles teatab, et praegustes majandusoludes on kõige mõistlikum sõita 2010. aastal Rohuküla–Heltermaa liinil ühe suure laevaga, mis väljub iga kolme tunni tagant, kirjutas e24.ee.
See plaan ei rahulda aga hiidlasi, kes seni said mandrile ja sealt tagasi iga kahe tunni järel, kusjuures esimene praam väljus mõlemalt poolt mugavalt hommikul kella poole seitsme ajal.
Uue graafiku järgi saaks Hiiumaalt mandrile kas kell viis hommikul, mis on liiga vara, või siis kell kaheksa, mis on jälle Tallinna asju ajama jõudmiseks liiga hilja, ning a õhtusel tippajal sooviks hiidlased ristuvaid praame.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hiiumaa Ettevõtjate Liidu esimees Tanel Malk ütleb, et igasuguste riskide vähendamiseks ja senise graafiku säilitamiseks oleks vaja kindlasti vähemalt kaht laeva. «Nii see küll minna ei saa, nagu laevafirma praegu kavandab, sest sel juhul uus praam mitte ei parandaks saareelanike ja nende külaliste tingimusi, vaid halvendaks olukorda veelgi,» lausub Malk, «pigem väiksem laev, aga et käiks tihedasti.»

Seotud lood

Uudised
  • 10.06.09, 11:04
Hiiu liinile mõeldud laev võib tulla Saaremaale
Sügisest Hiiumaa ja mandri vahelisele liinile plaanitud uus Saaremaa Laevakompanii parvlaev võib tulla hoopis Kuivastu–Virtsu liinile.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.05.25, 14:15
Millised on laonduse trendid täna ja tulevikus?
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele