Sügisest Hiiumaa ja mandri vahelisele liinile plaanitud uus Saaremaa Laevakompanii parvlaev võib tulla hoopis Kuivastu–Virtsu liinile.
“Kui hiidlased laeva tõesti ei taha, läheb see Saaremaa liinile,” ütles SLK tütarfirma Väinamere Liinid juhataja Urmas Treiel Oma Saarele.
Põhjuse selliseks väljaütlemiseks andis talle eile Postimehes pealkirja all “Hiidlased ei taha Leedo uut praami” ilmunud uudislugu. Selles tsiteeriti Hiiumaa ettevõtjate liidu esimeest Tanel Malka: “Praegu mängitakse selle peale, et suur laev mahutab rohkem, aga sellele ei mõtle keegi, et ühenduse kvaliteet selle all kannatab. See laev sobiks Saaremaale, kuid on Hiiumaa jaoks selgelt liiga suur.”
Urmas Treiel sõnas, et iga muudatus või uus lähenemine tekitab esialgu inimestes ka vastureaktsioone, kuid on päris selge, et see laev ehitatakse just hiidlaste huve silmas pidades.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tanel Malk kinnitas Oma Saarele, et Postimehe lugu on suuresti jama.
“Kindlasti 99,9 protsenti hiidlastest tahab seda laeva, see pole üldse mingi küsimus,” ütles Malk. “Teema on ainult suvine graafik, millega me rahul pole ja mille osas soovime läbi rääkida.”
Seotud lood
Hiidlasi ei rahulda Saaremaa Laevakompanii (SLK) tütarfirma kava tuua sügisest Hiiumaa liinile vaid üks laev, mis hakkaks sõitma iga kolme tunni tagant.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.