• 27.05.09, 09:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti vedajad ei pea Venemaal enam teemaksu tasuma

Venemaa peaminister Vladimir Putin kärpis pea poole võrra nende riikide nimekirja, kelle vedajad peavad Venemaal tee kasutamise eest maksma, ka Eesti jäi nimekirjast välja. 
Agentuuri Interfax teatel oli varem nimekirjas 29, nüüd 15 riiki, vahendas Postimees.
Lisaks Eestile pääsevad maksust Suurbritannia, Kreeka, Iirimaa, Hispaania, Itaalia, Küprose, Läti, Leedu, Malta, Portugali, Sloveenia, Soome ja Prantsusmaa vedajad.
Endiselt peavad maksu tasuma Austria, Belgia, Bulgaaria, Ungari, Saksamaa, Taani, Luksemburgi, Hollandi, Poola, Rumeenia, Slovakkia, Turkmenistani, Tšehhi, Šveitsi ja Rootsi vedajad.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 01.02.09, 17:39
Venemaal hakkas tänasest kehtima teemaks
Venemaa kehtestas 1. veebruarist sissesõidumaksu kõigile välisriikides registreeritud sõidukitele. Teoreetiliselt ei peaks Eesti sõidukid seda tasuma.
Uudised
  • 16.01.09, 15:39
Eestlased teoorias Venemaa teemaksu maksma ei peaks
Kuigi Venemaa kehtestas kõigile Euroopa Liidu liikmete teekasutusmaksu, siis Eest ja Venemaa vaheline rahvusvahelise autoveo kokkuleppe välistab selle maksmise.
  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.25, 10:43
Nixor loob terviku, Datalogic tagab töökindluse – ladu, mis liigub tõrgeteta
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele