Tõenäoliselt mitte kunagi Saarte Liinid enam nii suurt toetust ei saa, möönis Saarte Liinide juhatuse esimees Ants Tammleht.
Tammleht ütles Äripäevale, et sadamate ehitus on hästi ajastatud ka uute Saaremaa Laevakompanii uute parvlaevade tulekuga.
"Anname endale aru, et tõenäoliselt mitte kunagi Saarte Liinid enam nii suurt toetust ei saa. Seetõttu peame võimalikult palju praegu võimalikult hea hinna eest valmis ehitama," ütles Ants Tammleht ühe kõikide aegade suurima eurotoetuse kohta.
Ta lisas, et hangetel on palju huvilisi ja praegu on hea aeg soodsaks ehitamiseks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
AS Saarte Liinid sai Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondist 451,2 miljonit krooni Kuivastu, Virtsu, Heltermaa ning Rohuküla sadama rekonstrueerimiseks.
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.