Tõenäoliselt mitte kunagi Saarte Liinid enam nii suurt toetust ei saa, möönis Saarte Liinide juhatuse esimees  Ants Tammleht.
Tammleht ütles Äripäevale, et sadamate ehitus on hästi ajastatud ka uute Saaremaa Laevakompanii uute parvlaevade tulekuga.
"Anname endale aru, et tõenäoliselt mitte kunagi Saarte Liinid enam nii suurt toetust ei saa. Seetõttu peame võimalikult palju praegu võimalikult hea hinna eest valmis ehitama," ütles Ants Tammleht ühe kõikide aegade suurima eurotoetuse kohta.
Ta lisas, et hangetel on palju huvilisi ja praegu on hea aeg soodsaks ehitamiseks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
AS Saarte Liinid sai Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondist 451,2 miljonit krooni Kuivastu, Virtsu, Heltermaa ning Rohuküla sadama rekonstrueerimiseks.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.