Tõenäoliselt mitte kunagi Saarte Liinid enam nii suurt toetust ei saa, möönis Saarte Liinide juhatuse esimees Ants Tammleht.
Tammleht ütles Äripäevale, et sadamate ehitus on hästi ajastatud ka uute Saaremaa Laevakompanii uute parvlaevade tulekuga.
"Anname endale aru, et tõenäoliselt mitte kunagi Saarte Liinid enam nii suurt toetust ei saa. Seetõttu peame võimalikult palju praegu võimalikult hea hinna eest valmis ehitama," ütles Ants Tammleht ühe kõikide aegade suurima eurotoetuse kohta.
Ta lisas, et hangetel on palju huvilisi ja praegu on hea aeg soodsaks ehitamiseks.
Seotud lood
AS Saarte Liinid sai Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondist 451,2 miljonit krooni Kuivastu, Virtsu, Heltermaa ning Rohuküla sadama rekonstrueerimiseks.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.