Riigile kuuluvate logistikafirmade juhid põhjendavad töötajate töötasu vähendamise vajadust põhiliselt keeruka majandusolukorraga, mitte riigipoolse survega.
Eesti Raudtee avalike suhete juht Urmas Glase kinnitas, et firma on töö ümberkorraldamises tervest riigist kaugel ees ja nimelt hakkas Eesti Raudtee kulude kokkuhoiu eesmärgil juba 2007. aasta aprillis sisemisi muudatusi tegema, kuna kaubavedude maht kukkus järsult, kirjutas Postimees.
«Oleme pidevalt püüdnud hoida kulusid ja töötajate arvu vastavuses tegelikule töömahule,» selgitas Glase, «kui tööd jääb vähemaks, tuleb ka personalikulusid kokku hoida, samamoodi käitume nüüd ja edaspidi.»
Lennuliiklusteenistuse aktsiaseltsi finantsdirektor Marko Otsing kinnitas, et lähtuvalt kehvast majandusolukorrast on firma vähendanud töötajate lisatasusid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tallinna Sadama finantsdivisjoni juht Marko Raid väitis, et firma ei ole siiani oma töötajate põhipalkasid vähendanud, viimase aasta jooksul on aga ettevõte olnud sunnitud koondama umbes 100 töötajat.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.