• 11.05.09, 15:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Oskando lammutas oma GPS haldusteenuse mooduliteks 

Eesti j telemaatikafirma Oskando pakub tänasest paindlikku moodulipõhist sõidukipargi GPS haldusteenust SeeMe, mis võimaldab kasutajal valida ja tasuda just talle sobiva teenusmooduli eest, teatas firma.
„Tagasiside põhjal oleme mõistnud, et kliendid otsivad kohati hoopis lihtsamaid ja odavamaid lahendusi, kus täna on SeeMe sisuliselt ainus turul olev võimalus. Kasutaja ei soovi maksta hulga lisafunktsioonide eest, mis tema jaoks on pigem tarbetu infomüra,“ kommenteeris uuendusi Oskando tegevjuht Kristi Hakkaja. „Seetõttu on kliendile igati mugav „teenusklotside“ põhine süsteem, millega saab valida ainult vajalikud teenusmoodulid.“ Hakkaja sõnul lihtsa baasteenuse SeeMe Lite analoogi praegu turul enam ei ole – pakutakse vaid üha lisanduva funktsionaalsusega kulukamaid pakette.
Baasmooduli  SeeMe Lite kasutajad saavad väga lihtsalt kasutatava  autopargi GPS haldusteenusega jälgida sõidukite paiknemist reaalajas ning  vaadata sõitude ja peatuste ajalugu kaardil. SeeMe Pro moodulis saab lisaks kasutada e-sõidupäevikut ning koostada põhjalikke aruandeid. Mõlema mooduli puhul on teenuse hinnas SeeMe SIM-kaart ja tasuta andmeside Eesti piires. Teenuspaketi vahetamine on tasuta.
„Lühidalt öeldes toimib SeeMe Lite operatiivjuhtimis- ja SeeMe Pro aruandlusvahendina. Baasteenusega saab valida autole optimaalseima marsruudi ning omada ülevaadet sõidukite sihipärasest kasutamisest. SeeMe Pro sobib hästi veidi suurema autopargi haldamiseks, kus iga autot reaalajas jälgida ei jõua ja pole vajadustki ning selle asemel ootab klient süsteemsemat aruandlust,“ lausus Hakkaja.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lisaks moodulipõhise teenusesüsteemi kasutusevõtule täiustas Oskando ka haldusteenuse funktsioone ja võimalusi. Suurema uuendusena ootab SeeMe kasutajaid ees laiem kaartide valik. Lisaks  rahvusvahelistele ettevõtetele mõeldud Google´i kaardile on võimalik kohalikeks sõitudeks kasutada Eesti Maa-ameti ülitäpseid ortokaarte veelgi täpsemaks positsioneerimiseks.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Enimloetud

1
Uudised
  • 10.10.25, 14:21
ELEA korraldab pikemate autorongide demopäeva
2
TOP
  • 25.09.25, 09:25
Autotranspordi TOPi esikohaomanik: turul käib pidev võitlus
3
Uudised
  • 13.10.25, 11:51
Galerii: “Kriisilogistika päev 2025
Olulisim küsimus: miks pole logistikaettevõtted ETO nimekirjas?
4
Uudised
  • 09.10.25, 12:13
Järjekordne BLSi juhatuse liige lahkus ametist
BLS on kümme aastat järjest kahjumit saanud
5
Uudised
  • 13.10.25, 13:27
Hiina vastas USAle: mitmed laevad pöördusid nädalavahetusel tagasi
Sadamatasud kasvavad ka USA börsil noteeritud mitteameerika päritolu laevandusfirmadele
6
Uudised
  • 10.10.25, 12:55
Juba 24. korda: “Aasta logistikategu 2025” ootab kandidaate!
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele