Cresco üks omanikke ja juht Olev Schults selgitas, et C Marine oli Cresco üks ebaõnnestunud riskikapitali investeeringuid.
„Me usaldasime ettevõtte juhtimisel inimest, kelle taust ja teod jäid õigel ajal adekvaatselt hindamata. Kahjuks saime liiga hilja teada, et Cresco raha ja C Marine'i usaldust kuritarvitati,“ selgitas ta.
Cresco otsustas C Marine'i eelmise aasta suvel üle võtta eesmärgiga ettevõte päästa. „Me kaasasime olulisi enda ja oma investorite vahendeid ja enamus kreeditore, k.a. arvatud maksuamet, aitasid kaasa mõelda, kuid C Marine'i minevikus tehtud vead osutusid liiga ränkadeks ja ettevõtte taotles pankrotti,“ lisas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Estonian Airi üks omanikest AS Cresco laevasisustusi tegev C Marine on pankrotti läinud, ettevõtte maksuvõlg on ligi 3,5 miljonit.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.