• 27.04.09, 10:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Iseteenindusega „postkontorid“ on nüüd avatud kõigile

Alates 24. aprillist saab iga inimene Eestis kasutada pakkide saatmiseks pakiautomaate.
Siiani sai pakiautomaatide teenust kasutada internetikaubamajadest ja postimüügikataloogidest ostetud kaupade kätte saamiseks. Selle teenuse pakkumist alustas SmartPOST käesoleva aasta alguses. SmartPOSTi teenust saab hetkel kasutada näiteks Quelle, Otto, Bonprix, Rahva Raamatu, ON24 Sisustuskaubamaja ja muude firmade kaupade tellimisel.
Eesti on teine riik maailmas kus selline iseteeninduslik pakkide saatmise teenus on kasutusele võetud üleriigiliselt, teatas postivõrgu operaator. Varem on sarnane teenus kasutusele võetud Saksamaal. Eestis töötas selle teenuse välja ja võttis kasutusele firma SmartPOST. SmartPOST on ka arendanud, tootnud ja paigaldanud pakiautomaadid üle Eesti kaubanduskeskustesse. Pakiautomaadid on iseteeninduslikud seadmed saadetiste saatmiseks ja vastuvõtmiseks. Need koosnevad kappidest ja neid juhtivast arvutist ja tarkvarast. Kõik 34 üle Eesti asuvat pakiautomaati on ühendatud ühtsesse võrku ning kõigi pakiautomaatide juhtimine toimub tsentraalselt.
Pakiautomaadid e. iseteeninduslikud „postkontorid“ on seadmed, mis asuvad kaubanduskeskustes üle Eesti. Pakiautomaatide kaudu paki saatmiseks tuleb minna oma saadetisega kaubanduskeskuses oleva pakiautomaadi juurde, sisestada paki saaja mobiiltelefoni number, valida paki saaja jaoks sobiv pakiautomaat, maksta teenuse eest pangakaardiga ning asetada saadetis pakiautomaadi kappi. Paki saaja saab järgmisel tööpäeval tekstsõnumiga pakiautomaadi uksekoodi oma mobiiltelefonile. Sisestades pakiautomaati oma unikaalse uksekoodi, saab paki vastuvõtja oma saadetise endale sobivast pakiautomaadist kätte.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Firmad ja eraisikud ei pea enam pakkide saatmiseks minema bussijaama või postkontorisse vaid saavad seda teha mugavatest asukohtadest kaubanduskeskustes. Uus teenus on soodsam ja mugavam kui traditsioonilised pakkide saatmise teenused.
SmartPOST on ettevõte, mis tegeleb logistikateenuste pakkumisega ning logistikateenuste jaoks vajalike seadmete ja tarkvara arendamise ja tootmisega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Enimloetud

1
Uudised
  • 10.10.25, 14:21
ELEA korraldab pikemate autorongide demopäeva
2
TOP
  • 25.09.25, 09:25
Autotranspordi TOPi esikohaomanik: turul käib pidev võitlus
3
Uudised
  • 13.10.25, 11:51
Galerii: “Kriisilogistika päev 2025
Olulisim küsimus: miks pole logistikaettevõtted ETO nimekirjas?
4
Uudised
  • 09.10.25, 12:13
Järjekordne BLSi juhatuse liige lahkus ametist
BLS on kümme aastat järjest kahjumit saanud
5
Uudised
  • 13.10.25, 13:27
Hiina vastas USAle: mitmed laevad pöördusid nädalavahetusel tagasi
Sadamatasud kasvavad ka USA börsil noteeritud mitteameerika päritolu laevandusfirmadele
6
Uudised
  • 10.10.25, 12:55
Juba 24. korda: “Aasta logistikategu 2025” ootab kandidaate!
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele