Estonian Air tellis Kuressaarde bussi reisijate sihtkohta toimetamiseks sel põhjusel, et esialgselt tehnilisel põhjusel hilinenud lend tühistati keskpäeval Kuressaare lennujaamas olevate ebasobilike ilmaolude tõttu.
Antud loo juures on absurdne see, et vastavalt lennundusest tulevatele reeglitele ei pea lennufirma ilmaolude tõttu ärajäänud reisile asendust pakkuma. Estonian Air aga antud juhul pakkus, selgitas firma kommunikatsioonijuht Ilona Eskelinenl.
"Tegelik probleem on aga selles, et Kuressaare lennujaamas puudub spetsiaalne navigeerimissüsteem (ILS), mis tagaks regulaarse lennuliikluse madalpilvisuse jms ilmaolude korral, milles tavainimene ei pruugi probleemi näha," lisas ta.
Seotud lood
Esmaspäeva hommikul Estonian Airi lennukiga Kuressaarest Tallinna lendama pidanud reisijad jõudsid pealinna alles õhtul kas liinibussi või selleks spetsiaalselt tellitud eribussiga, kuna lennuk Saaremaale jäi tulemata.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.