Estonian Air tellis Kuressaarde bussi reisijate sihtkohta toimetamiseks sel põhjusel, et esialgselt tehnilisel põhjusel hilinenud lend tühistati keskpäeval Kuressaare lennujaamas olevate ebasobilike ilmaolude tõttu.
Antud loo juures on absurdne see, et vastavalt lennundusest tulevatele reeglitele ei pea lennufirma ilmaolude tõttu ärajäänud reisile asendust pakkuma. Estonian Air aga antud juhul pakkus, selgitas firma kommunikatsioonijuht Ilona Eskelinenl.
"Tegelik probleem on aga selles, et Kuressaare lennujaamas puudub spetsiaalne navigeerimissüsteem (ILS), mis tagaks regulaarse lennuliikluse madalpilvisuse jms ilmaolude korral, milles tavainimene ei pruugi probleemi näha," lisas ta.
Seotud lood
Esmaspäeva hommikul Estonian Airi lennukiga Kuressaarest Tallinna lendama pidanud reisijad jõudsid pealinna alles õhtul kas liinibussi või selleks spetsiaalselt tellitud eribussiga, kuna lennuk Saaremaale jäi tulemata.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.