• 20.03.09, 12:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Avalikel bussiliinidel ei saa piletihindu langetada

Kuna avalikele bussiliinidele on riigihanke tulemusel sõlmitud pikaajalised lepingud, siis ei saa seal kütusehinna languse tõttu operatiivselt piletihindu langetada.
Riigihankelepingud on sõlmitud 2008. aastal, kui oli veel suur kütusehinna tõus ja enne 2010. aastat neid muuta ei saa, selgitas Harjumaa ühistranspordikeskuse tegevdirektor Ago Kokser Postimehele.
Valem, mille järgi kilomeetrihind arvestatakse, võtab kütusehinnale lisaks arvesse ka palgatõusu ja tarbijahinna indeksit, sellest lähtuvalt maksab keskus tänavu vedajatele 22 protsenti enam kui eelmisel aastal.
«See vahe tuleb kuidagi katta,» ütles Kokser. Ta lisas, et olukorra muudab keerulisemaks ka majanduslangusest tingitud reisijate arvu vähenemine nii eelmise aasta lõpul kui selle algul. Nimelt oli jaanuaris sõitjaid 11 protsenti vähem.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 20.03.09, 17:34
Taisto üldist piletihinna langust ette ei näe
Taisto Liinid lubab rakendada erinevaid sooduskampaaniaid, kuid üleüldist bussipileti hinnataseme langust lähiajal ette ei näe.
Uudised
  • 20.03.09, 13:56
Mulgi Reisid kaalub hinna langetamist
Bussifirma Mulgi Reisid kaalub johtuvalt kütusehinna alanemisest oma kommertsliinidel piletihinna langetamist.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.05.25, 14:15
Millised on laonduse trendid täna ja tulevikus?
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele