Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ryanair: WC-tasu lennukis oli nali
Veebruari lõpus lennureisijaid hämmeldama pannud uudis, et Ryanair plaanib oma lennukite tualettidele spetsiaalsed lukud paigaldada, mille avamiseks läheb vaja ühenaelaseid, osutus vaid naljaks.
Saksa ajalehelt Ostthüringer Zeitung vahendas Iiri lennufirma Saksamaa müügijuhi Anja Seuglingi sõnu, et lennufirma juht Michael O'Leary tegi vaid nalja. Mees on tuntud skandaalsete ja provotseerivate väljaütlemiste ning esinemistega.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.