• 04.03.09, 15:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teekasutusmaks suretaks autovedajad välja

Välisvedajate arv on marginaalne ning seega paneks teekasutusmaks Eesti vedajatele ebaproportsionaalselt suure koormuse, teatas Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium.
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi teede- ja raudteeosakonna juhataja Ain Tatter kinnitas logistikauudised.net-ile, et sellele teele ei minda.
"Me oleme uurinud, milline on liikluskoormus teedel ja milline osakaal on välisveokitel. Selle tulemusel maksaksid välisriigi vedajad ca 50 miljonit krooni, aga omadelt tuleks korjata 200 või koguni 300 miljonit," selgitas Tatter.
Maksustada tuleb kõiki võrdselt ning täiendav maksukoormus vedajatele suretaks nii mõnegi firma välja, eriti praegust olukorda arvestades.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Kui saaks nii nagu Venemaa, kes on maksustanud ainult välisvedajad, oleks teine asi. Meie nii teha ei saa, sest Euroopa Liidus ei tohi kedagi diskrimineerida asukohariigi järgi," rääkis Tatter. "Pealegi ei ole Eesti transiitriik. Läti ja Leedu on natuke paremas kohas, aga ka Soome ei ole perifeeriariigina teekasutusmaksu kehtestanud," lisas ta.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele