"Eestlased on niigi kõrgelt maksustatud! Transiite on nii vähe, et see ei õigustaks ennast," kommenteerib Eestis teedemaksu kehtestamise ettepanekut AS Olbtari juhataja Toomas Olbrei.
"Raskeveokimaks on olemas, aktsiisid on kõrged... aitab küll. Sektor on praegu nii kehvas seisus," lisab ta.
Kui tahetakse kehtestada teedemaks, tuleks raskeveokimaksust loobuda, on Olbrei kindel.
Seotud lood
Eestile on kasulik kehtestada teedemaks kõigile raskeveokitele teede kasutamise eest, mitte vaid auto omamise eest, kirjutab AGES tootearendusjuht Ludger Linnemann aripaev.ee-s.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.