"Minu arust on see mõistlik samm," kommenteeris Tallinna Lennujaama juht Rein Loik koondamist Estonial Airis.
"Majanduses on rasked ajad ja neil on õige keskenduda põhitegevusele," lisas ta. "Meie oleme omalt poolt valmis osutama teenuseid. Me pakume teenuseid paljudele lennufirmadele, miks mitte ka Estonian Airile," rääkis Loik, kelle sõnul on inimkapital laias laastus olemas, ent täiendavaid analüüse tuleks suurenevate mahtude puhul muidugi teha.
Küsimusele, kas Estonias Airist koondatavad töötajad võiksid edaspidi lennujaamas tööd leida, ei osanud Loik hetkel vastata. "Juhul, kui me hakkame teenuseid osutama, peame tegema väga põhjaliku analüüsi. Aga ka mahtude suurenedes saab kõne alla tulla vaid väga pisikene inimeste arvu suurenemine," arvas ta.
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.