Töösturid Priit Piilmann ning Oliver Kruuda ja tema õemees Allan Soll võtsid hiljuti üle lennufirma Avies.
Kruuda andis Eesti Ekspressile mõista, et ehkki äriregistri andmetel soetas ta mõni kuu tagasi lennufirmas osaluse, pole tal selle vastu tegelikult huvi.
"See on teiste meeste äri. Eelmisel aastal, kui ajad olid veel ilusad, sai küll plaane peetud, kuid tänases majandussituatsioonis mina selle asjaga kaasa ei lähe," märkis ta ja lisas, et peab eelkõige hoolt kandma oma toiduaine- ja meediatööstuste eest.
Allan Solli sõnul tekkis Aviesi vastu huvi osalt seetõttu, et Eestis on regulaarlennundus soiku jäänud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Aviesi juht Manuša ja üks endistest osanikest Mart Jõe jäid lennufirma omanikevahetuse osas kidakeelseks. Manuša sõnul ootab firmat 2009. aastal "ebatüüpiline" aasta, kus lennufirmade ette kerkivad mitmed küsimused.
Avies tegeleb tšareter ja VIP-lendudega, Tallinn-Kärdla ja Pärnu-Kihnu vahel teeb firma ka regulaarliine, kirjutab Eesti Ekspress.
Seotud lood
Novembris müüs ART Reisipartner Avies Holding ASile 196 404 lennufirma AS Avies aktsiat. Tehingu hinnaks kujunes 4,7 mln krooni.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.