• 22.01.09, 10:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Volvo üritab uut veokit arvutimänguga müüa

Volvo Trucks tõi turule maailma tugevaima veoki ning tegi selle tutvustamiseks eraldi veebi, kus saab üksteisega mõõtu võtta.
“Oleme saanud kontakti külastajatega, kes tavapäraselt meie kodulehte ei kasutaks ning kes on ise hakanud uudist levitama. Oleme loonud täiesti eraldiseisva lehe strongesttruck.com, kus on võimalik teiste külastajatega võistelda ning filme, pilte ja muusikat alla laadida. Soovime pakkuda lõbusat, interaktiivset ja holistlikku kogemust maailma tugevaimast veokist,” ütles Volvo Trucks digitaalse meedia kommunikatsioonistrateeg Niclas Hermansson.
Kogulehel, millega on võimalik tutvuda kuues keeles, käib iga päev umbes 10 000 unikaalset külastajat – ja seda ilma kroonigi reklaami investeerides. Huvilised leiavad otsitava nagunii. Blogides ja jututubades on uuest veokist ning spetsiaalselt loodud mängust palju kirjutatud. Mängu edukaks läbimiseks on vaja olla kiire, ohutu ning täpne. Tulemused reastatakse edetabelist ning iga kahe nädala tagant kuulutatakse välja uus võitja ning antakse välja auhind, milleks on eksklusiivne Volvo FH16 nahktagi.
Miks soovib Volvo Trucks jõuda laiema publikuni kui seda on kliendid ja veokijuhid? “Ühiskond muutub, seega peame ka meie oma kommunikatsioonistrateegiaid kohandama. Uusi suhtlusviise ja –kanaleid omaks võttes saame lisaks “usku pööratutele” ka uue põlvkonna juhtidele, mehhaanikutele, klientidele, töötajatele ja teistele huvilistele,” selgitab Niclas Hermansson.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele