Volvo Trucks tõi turule maailma tugevaima veoki ning tegi selle tutvustamiseks eraldi veebi, kus saab üksteisega mõõtu võtta.
“Oleme saanud kontakti külastajatega, kes tavapäraselt meie kodulehte ei kasutaks ning kes on ise hakanud uudist levitama. Oleme loonud täiesti eraldiseisva lehe strongesttruck.com, kus on võimalik teiste külastajatega võistelda ning filme, pilte ja muusikat alla laadida. Soovime pakkuda lõbusat, interaktiivset ja holistlikku kogemust maailma tugevaimast veokist,” ütles Volvo Trucks digitaalse meedia kommunikatsioonistrateeg Niclas Hermansson.
Kogulehel, millega on võimalik tutvuda kuues keeles, käib iga päev umbes 10 000 unikaalset külastajat – ja seda ilma kroonigi reklaami investeerides. Huvilised leiavad otsitava nagunii. Blogides ja jututubades on uuest veokist ning spetsiaalselt loodud mängust palju kirjutatud. Mängu edukaks läbimiseks on vaja olla kiire, ohutu ning täpne. Tulemused reastatakse edetabelist ning iga kahe nädala tagant kuulutatakse välja uus võitja ning antakse välja auhind, milleks on eksklusiivne Volvo FH16 nahktagi.
Miks soovib Volvo Trucks jõuda laiema publikuni kui seda on kliendid ja veokijuhid? “Ühiskond muutub, seega peame ka meie oma kommunikatsioonistrateegiaid kohandama. Uusi suhtlusviise ja –kanaleid omaks võttes saame lisaks “usku pööratutele” ka uue põlvkonna juhtidele, mehhaanikutele, klientidele, töötajatele ja teistele huvilistele,” selgitab Niclas Hermansson.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.