Odavlennufirma easyJeti müügitulu kasvas 32% ehk 550 miljoni naelani (9,1 mld kroonini). Tulemused olid tugevad üle kogu võrgustiku.
Müügitulu isekoha kohta kasvas 23% ehk 45,57 naelani (747 kroonini). Püsiva valuutakursi juures oli tulu kasv istekoha kohta 14%, teatas firma. Sõidutati 10,1 miljonit reisijat, mis tähendab 10,1%-list kasvu võrreldes eelmise aastaga. Mandri-Euroopa reisijate arv kasvas 20%. easyJet’i positsioon tugevnes põhiturgudel nagu Gatwick, Milano, Pariis and Madrid.
easyJet’i tegevjuhi Andy Harrisoni sõnul on tegu hea tulemusega, mida näitab eriti 14%-line müügitulu kasv istekoha kohta ja 20%line Mandri-Euroopa reisijate hulga kasv. “Praeguses majanduslikus kliimas eelistavad Euroopa tarbijad lisaväärtuste asemel lihtsat lennureisi, valides üle Euroopa tähtsamatesse lennujaamadesse reisimiseks easyJet’i,” lisas Harrison.
„Selgelt on märgata ärireisijate ja pikamaa puhkusereisijate eelistuste muutumist easyJet’i kasuks. See tähendab, et easyJet võidab jätkuvalt turuosa juurde,” ütles Harrison.
“easyJet’i esimese poolaasta kogutulu tõotab tulla oodatust suurem, seevastu suve osas jäävad väljavaated ühiku kogutulu osas ebakindlaks. Seda nii keerulise makromajandusliku keskkonna kui ka tugevneva euro potentsiaalsete mõjutuste tõttu naelsterlingi vastu. Seega, easyJet kordab terve majandusaasta kohta prognoosi, et praeguste kütusehindade ja valuutakursside juures loodab easyJet teenida kasumit,” märkis Harrison.
easyJeti majandusaasta algab 1. septembril. Esimene kvartal lõppes 31.12.2008.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.