• 22.01.09, 13:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

easyJeti müügitulu kasvas esimesel kvartalil 32%

Odavlennufirma easyJeti müügitulu kasvas 32% ehk 550 miljoni naelani (9,1 mld kroonini). Tulemused olid tugevad üle kogu võrgustiku.
Müügitulu isekoha kohta kasvas 23% ehk 45,57 naelani (747 kroonini). Püsiva valuutakursi juures oli tulu kasv istekoha kohta 14%, teatas firma.  Sõidutati 10,1 miljonit reisijat, mis tähendab 10,1%-list kasvu võrreldes eelmise aastaga. Mandri-Euroopa reisijate arv kasvas 20%.  easyJet’i positsioon tugevnes põhiturgudel nagu Gatwick, Milano, Pariis and Madrid.
easyJet’i tegevjuhi Andy Harrisoni sõnul on tegu hea tulemusega, mida näitab eriti 14%-line müügitulu kasv istekoha kohta ja 20%line Mandri-Euroopa reisijate hulga kasv. “Praeguses majanduslikus kliimas eelistavad Euroopa tarbijad lisaväärtuste asemel lihtsat lennureisi, valides üle Euroopa tähtsamatesse lennujaamadesse reisimiseks easyJet’i,” lisas Harrison.
„Selgelt on märgata ärireisijate ja pikamaa puhkusereisijate eelistuste muutumist easyJet’i kasuks. See tähendab, et easyJet võidab jätkuvalt turuosa juurde,” ütles Harrison.

Artikkel jätkub pärast reklaami

“easyJet’i esimese poolaasta kogutulu tõotab tulla oodatust suurem, seevastu suve osas jäävad väljavaated ühiku kogutulu osas ebakindlaks. Seda nii keerulise makromajandusliku keskkonna kui ka tugevneva euro potentsiaalsete mõjutuste tõttu naelsterlingi vastu. Seega, easyJet kordab terve majandusaasta kohta prognoosi, et praeguste kütusehindade ja valuutakursside juures loodab easyJet teenida kasumit,” märkis Harrison.  
easyJeti majandusaasta algab 1. septembril. Esimene kvartal lõppes 31.12.2008.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele