Et majandust elavdada, esitas Euroopa Komisjon seaduseelnõu, millega vähendatakse Euroopa siseste merevedude lahkumise ja saabumise formaalsusi sadamates.
Kavas on kaotada süstemaatilisi tollikontrolle ja kiirendada veterinaartoodete kontrolli, kirjutas Bloomberg.
Erinevalt raudtee, maantee ja õhutranspordist ei ole merevedudel nii öelda ühtset tsooni. Kui laev ühest ELi sadamast lahku, loetakse see automaatselt ühendusest lahkunuks hoolimata sihtsadamast. Komisjoni ettepanekul võiks merevedude haldamise lihtsustamine tuua 2,4 miljardi euro vääruses kasu.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.