• 13.01.09, 18:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Laevaomanikele surutakse piraatlusriskid kaela

Laevaomanike kanda võivad jääda tööstuse mõõnaperioodil piraatlusega seotud riskid, ütles juhtuv merendus kindlustaja.
London Protection and Indemnity (P&I)Club selgitas, et prahtijad võivad nõuda, et lepingutingimusi täidetaks ja marssruudid kulgeksid endiselt läbi ohtlike vete, kirjutas Financial Times. Ka surutakse omanike kaela kõik piraatlusega seotud finantsriskid.
Majanduslanguses võivad laevaomanikud olla piisavalt meeheitel, et sellega nõustuda.
2008. aastal toimus Somaalia rannikul üle 110 mereröövli rünnaku, 40 laeva kaaperdati, 12 neist on ikka veel piraatide käes.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Paljud laevnikud on otsustanud piirkond vältida ja seilavad ümber Aafrika mandri. Sellega ei ole prahtijad nõus, kuna tee on pikem ja kulub rohkem nii aega kui kütust.
Adeni lahte patrullivad nüüd sõjalaevad ja mereröövlite rünnakuid on vähemaks jäänud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele