Mandrit saartega ühendavad praamisadamad valmistuvad Euroopa Liidu toel uute laevade tulekuks, tehes suuremahulisi ümberehitusi.
Kokku on Saarte Liinid sadamate rekonstrueerimiseks välja kuulutanud 17 erinevat riigihanget 480 miljoni krooni ulatuses, kirjutas Postimees.ee. Kuus protsenti sellest on ettevõtte omafinatseering, ülejäänu tuleb Euroopa Liidu ühtekuulusvusfondist. Osaliselt tööd juba käivad.
Saarte Liinide juhatuse esimees Ants Tammleht ütles, et kuna aastatel 2009-2011 toob Saaremaa Laevakompanii (SLK) Saaremaa ja Hiiumaa liinidele uued laevad, on vaja rajada uusi kaisid ja olemasolevaid ümber ehitada. Uue katte saavad ka praamide ootealad, Rohuküla sadamasse tuleb uus sadamahoone ja Virtsus ehitatakse see põhjalikult ümber.
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.