Mandrit saartega ühendavad praamisadamad valmistuvad Euroopa Liidu toel uute laevade tulekuks, tehes suuremahulisi ümberehitusi.
Kokku on Saarte Liinid sadamate rekonstrueerimiseks välja kuulutanud 17 erinevat riigihanget 480 miljoni krooni ulatuses, kirjutas Postimees.ee. Kuus protsenti sellest on ettevõtte omafinatseering, ülejäänu tuleb Euroopa Liidu ühtekuulusvusfondist. Osaliselt tööd juba käivad.
Saarte Liinide juhatuse esimees Ants Tammleht ütles, et kuna aastatel 2009-2011 toob Saaremaa Laevakompanii (SLK) Saaremaa ja Hiiumaa liinidele uued laevad, on vaja rajada uusi kaisid ja olemasolevaid ümber ehitada. Uue katte saavad ka praamide ootealad, Rohuküla sadamasse tuleb uus sadamahoone ja Virtsus ehitatakse see põhjalikult ümber.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.