Mullu oktoobris sai Tartu ettevõttest GoBus järsku Hiiumaal Kärdlas asuv firma, konkurentide kinnitusel põhjustas asukohavahetuse soov likvideerida aastaid kahjumeid kandnud ettevõte saare turvalisel pinnal.
Miks GoBus oma asukoha Tartust Kärdlasse aadressile Sadama 13 viis, uuris Tartu Postimees.
Juhatuse liikme Rene Alpiuselt tuleb vastus. «Miks me ei võiks seda teha,» selgitas Alpius ümberregistreerimist. «Siin pole nagu midagi selgitada selle koha pealt - praami üleveokulu on odavam.»
Alpius lisas, et väide GoBusi likvideerimisest on rumal. «Miks mitte Kärdla? Aadress on ju oluliselt lühem, pastakat kulub vähem» põhjendas Alpius.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Väiksemate võlgade sissenõudjad vaevalt et viitsiks Hiiumaal kohtus käia, et oma raha kätte saada ja tõenäoliselt on üsna vähe neid üleriigiliste väljaannete ajakirjanikke, kes võtaks end kokku selleks, et ületada praamiga Väinamere saarel käiva kohtuprotsessi jälgimiseks.
Bussindusvallas toimuvaga kursis oleva Tartu Postimehe allika väitel võib tegu olla GoBusi likvideerimismenetluse algusega. «Ettevõtted registreeritakse ümber hästi väiksesse kohta, kus saab likvideerimismenetlust alustada,» lausus ta.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.