• 08.01.09, 14:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bussijuhtide põuaaeg Tartus hakkab läbi saama

Bussijuhtide tööjõuturu muutuste esimesed märgid ilmnesid mullu sügisel, praegu liigub turul inimesi, kes tunnevad ameti vastu sügavamat huvi.
Tööandjale tähendab see esmajoones võimalust parandada varasemat olukorda, kui enamik juhte pidid pidevalt ületunde tegema, kirjutas Kalev.ee. GoBus Tartu regiooni juhi Valter Keisi kinnitusel tekib võimalus kaadrit valida: välja saab praakida need, kes ei oska sõitjatega suhelda või ei tule tööülesannetega toime. Bussifirma ei tunneta ka juhtidepoolset palgatõstmise survet, pigem ollakse nõus töötama sama raha eest või leppima väiksema palgaga.
Muret valmistab nüüd keskmine vanus, mis on üle 55 eluaasta. Lühikese ajaga ei ole võimalik olukorda muuta. Keisi arvates peaks probleemi lahendama riiklikul tasandil. Senisest enam tuleks kutseõppekeskuste juurde luua õpperühmi, meelitada sinna noori ja mõelda läbi rahastamine.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele