Tartu taksojuhid küsivad sõidu eest üle kahe korra kõrgemaid hindu kui nende kolleegid pealinnas ja enam-vähem kõik ühe ja sama hinnakirja järgi, linnajuhid kahtlustavad kartellikokkulepet.
Tallinnas Laki Takso nime alla koondunud 70 taksot küsivad sõidukilomeetri eest 5 krooni ja 40 senti, sõidu alustamise eest 25 ja ootetunni eest 118 krooni. Samas hinnaklassis sõidab veel mitu firmat, näiteks Reval ja IR Takso, kirjutas Postimees.
Nende hinnad, kui alustamise tasu välja arvata, jäävad rohkem kui kaks korda alla Tartus ülelinnaliselt kehtivatele sõiduhindadele: kilomeeter 12 krooni, ootetund 240 krooni, alustamine 25 krooni.
Et Tartu taksohinnad nii kõrged on ja keegi hinda langetada ei plaani, tekitab linnaametnikes kummastust vähemalt kahel põhjusel. Esiteks on kütusehinnad järjest langenud ja bensiiniliiter maksab juba vähem kui taksokilomeeter ning diislikütuse hind läheneb sellele. Teiseks seepärast, et taksojuhid ise kurdavad sõitjate hulga vähenemise üle.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.